Sunday, October 2, 2016

Forex Factory Geld Bestuur

Die argument is nogal groot. Die meerderheid van die Forex Factory handel stelsels / strategieë is erg verkeerd / werk na willekeur / Mej fundamentele stukkies inligting soos in voorbeeld hoe om posisies en soortgelyke bestuur. Naby aan al Forex Factory strategieë en selfs handel stelsels is gemaak deur mense met 'n aansienlik onvoldoende kennis om te onderskei tussen hul eie individuele sukses geval en statisties bewys handel stelsel positiewe sukses. al is dit skaars-ish - - INFACT dit heeltemal moontlik is om 'n matige hoeveelheid suksesvolle ambagte kry selfs met die snaakste, konseptueel net sleg nie, handel stelsels. Na miskien 3 weke van winste, is 'n moontlik baie ruim man gaan sy strategie te deel, ignoreer hy s geniet 'n gelukkige streep. Nou, ek is nie van plan om spam hierdie webwerf met materiaal (Ek sien ander gepos baie skakels na hul bemarking skemas, sommige van hulle is bedrog). Wie weet nie sê, wat nie weet, verkoop. Voldoende om te sê daar is presies formules en toetse om vas te stel: As 'n mark is eintlik verhandelbaar glad nie vir 'n kleinhandel handelaar met enige hoop op ware, herhaalbaar, betroubare wins. Sedert 2008 het die markte laat hierdie krimp teen ongelooflike tempo, sommige soos euro / dollar en S P is naby aan doeltreffende markte nou, 'n handelaar kan eenvoudig nie 'n statisties betroubare Penny maak op hulle. Daar is 'n paar excruciantly paar maniere vir 'n kleinhandel handelaar om uit te druk paar per jaar (na aftrekking van natuurlike mark neiging) en hulle te betrek navorsing en sagteware wat min kleinhandel handelaars eens weet om te bestaan. A kleinhandel handelaar wat die klein en maklik vernietig kante bevind is nie van plan om hulle te vertel om enige iemand wat die meeste, indien nie alle aanwyser gebaseer (bewegende gemiddeldes ens) gestop gee betroubare positiewe verwagting (statistiek hoop om wins) in die vroeë 2000's. Sedertdien - en nog meer afgelope 2008 (HFTs) is daar 'n heeltemal massiewe rykdom oordrag van kleinhandel handelaars (Forex geplaas) 1 tot meer ingeligte markdeelnemers (was, slimmer nie noodwendig institusionele, net ander kleinhandel handelaars wat baie meer navorsing gedoen en bestudeer). Dat selfs die beste geld bestuur van alle en die beste sielkundige benadering is heeltemal nutteloos sonder positiewe verwagting. 99 van kleinhandel handelaar georiënteerde webwerwe verkoop die konsep dat die geld bestuur en sielkunde is fundamenteel (hulle), maar don t vertel dat sonder 'n winsgewende rand al wat hulle kan doen is om jou rekening dalende koers te vertraag. Ek is jammer as dit breek iemand is die koue, harde waarheid. Wat is Risiko / geld / Handel Administrasie Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts Het jy hierdie uit Wiki. klem myne. Risiko is die moontlikheid dat 'n uitverkore aksie of aktiwiteit (insluitend die keuse van werkloosheid) sal lei tot 'n verlies ( 'n ongewenste uitkoms). Die idee impliseer dat 'n keuse wat 'n invloed op die uitslag bestaan ​​(of bestaan ​​het). Potensiële verliese hulself kan ook genoem word. Byna enige menslike aktiwiteit dra 'n risiko, maar sommige is baie meer riskant as ander. Vir diegene wat verhandel vir 'n onbepaalde tyd, moet dit duidelik wees dat elke prys area op 'n grafiek dieselfde mate van risiko nie bied. Byvoorbeeld, verkoop in 'n toets ondersteuning vlak, al die ander dinge gelyk, is dit baie waarskynlik handel selfmoord, veral die handel met 'n hoogs aged rekening en 'n groot posisie en 'n groot ego. Wat is in die formule daar 1.Bad handel metode, of net 'n onderstebo handel dag. 2. 'n desperate, one-time geld bestuurstrategie (nie wenslik) 3. 'n handel sielkunde profiel gedoem tot mislukking. Volgende Ek sal kyk na 'n grafiek en bespreek 'n paar riskante kolle op die handel slagveld. Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts Nou, enige handelaar op soek na 'n ordentlike kort in daardie goue reghoek omdat hulle gesien het 'n rooi kers vra vir moeilikheid, ongeag hul eie risiko / MM strategie. Jou risikobestuur begin met hoe jy die prys aksie (PA) en die grafiek nader. Geen manier om verby dit, anders, sal jy gestop word uit 'n van handel kapitaal, een handel op 'n slag. MHO. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts So, as jy het 'n goeie handel benadering in plek is, hoe moet jy jou handel hulpbronne Hoeveel risiko moet jy nou neem dit is miljoen dollar vrae. Daar word gesê dat professionele handelaars oor die algemeen nie meer as 1-3 van hul handel kapitaal sou waag op iemand handel. Hier is hoe dit sou uitspeel. Laat ons sê jou handel rekening balans was 2,000.00. 1 van daardie sou 20.00 wees. So, moet 'n handelaar met behulp wat nie 'n verlies van meer as 20,00 op 'n handel met daardie rekening balans toelaat. Watter grootte posisie moet hulle neem Watter persentasie van die aandele moet gebruik word om 'n posisie wat bespreking volgende sal begin oopmaak. Btw, geen getalle hier validering. net bespreek. Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts Ek hou van hierdie pos van Hannover as dit sal help in ons gesprekke vorentoe. Hier is die deel wat ek veral graag: Met handel bestuur, tensy jou besluite statistiese of tegniese basis, hulle is effektief niks meer as 'n voel 'n Goeie maat. Dit is waarskynlik beter om jou uitgang punte stel ten tyde van die inskrywing, wanneer daar minder emosionele druk. Dan, tensy die handel landskap verander het sedert die tyd van jou inskrywing, daar is geen logiese rede vir die mikrobestuur die handel. Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts Gegewe die feit dat daar baie dinamika hier betrokke is, laat ons net begin met 'n eenvoudige scenario. 'N handelaar open 'n rekening by 1,000.00 VSA. Watter soort risiko / geld / handel bestuur moet hulle gebruik Begin met die meer algemene scenario gebruik tot stilstand kom. Weereens, niks hier bepleit. As hulle bereid is om te waag 1 van hul kapitaal van 'n bedryf, dan is hulle net 'n stywe stop vir FX as hulle weer probeer om handel te dryf 1 mini-lot. As hulle weer handel 1 mikro-lot, dan wat dit moontlik maak vir 100 pitte. Nie te sê dat hulle moet so 'n groot stop toelaat of moet begroot hul risiko bedrag aan die 10.00 verloor. Maar, die meeste nuwe handelaars Don t wil hê om die mate van geduld en dissipline in diens te handel mini-baie verdra. Hmm. maar dit kan 'n beter MM oorweging wees. So, hoeveel van hul kapitaal moet hulle gebruik om 'n posisie 5 10 oop. Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts gedink ek moet dit hier te noem. 'n kontant stop van 10 pitte (soos in ons voorbeeld) in die middel van die spervuur ​​is nie 'n goeie idee. Stops shouldn vr net iewers heen te gaan en in sommige gevalle is daar 'n beter tyd om die stop as ander plaas. Wat moet ek roep die 10 pitte van die huidige prys na die mark begin gaan in jou handel rigting, sonder inagneming van ondersteuning of weerstand gebied. Aangesluit Mei 2009 Status: Lid 161 poste Dankie vir die begin van hierdie draad, ek dink dit moet in die handel word gelys as die eerste ding wat moet geleer. Dit is 'n spel 'n kapitaalbewaring. Hopelik sal jy ook later gaan op die vaste fraksionele (soos die 1 -3 metode) en miskien vaste verhouding te bespreek metodes, en pro s en nadele van elk (waar jy 'n vaste bedrag risiko). Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts Dankie vir die begin van hierdie draad, ek dink dit moet in die handel word gelys as die eerste ding wat moet geleer. Dit is 'n spel 'n kapitaalbewaring. Hopelik sal jy ook later gaan op die vaste fraksionele (soos die 1 -3 metode) en miskien vaste verhouding te bespreek metodes, en pro s en nadele van elk (waar jy 'n vaste bedrag risiko). Dankie vir die stuur. Soveel te dek, net probeer om 'n bietjie voet vanwaar tak af te kry. Ons sal dek hierdie en ander benaderings. Miskien ander handelaars kan 'n voorstel te laat val in te as 'n metode wat ons kan bespreek. Kommersiële lid geword April 2010 2823 Posts: Nou kan ek vra, hoeveel handelaars 'n handelsmerk te gaan met die grootte van die posisie waarin hulle van plan is om handel te dryf met en voeg dan 'n stop vir beskerming en dan wag om te sien wat die mark doen met dit Dit kan wees die manier waarop die meerderheid van die handelaars doen dit. en dat is goed as jy jou metode handel in 'n baie gedissiplineerde mode, en jy weer winsgewend en tevrede is met wat. Wat van hierdie. Hoekom nie die mark te betree met 'n mikro-baie om te sien of jou handel rigting het meriete voor die pleeg van 'n groter posisie Jy sal dieselfde boodskap van 'n gestop uit handel oor 'n mini of 'n standaard baie kry as jy sou van 'n verlies van mikro - baie handel (met of sonder 'n stop). Hoekom meer vir dieselfde inligting te betaal. Aangesluit Julie 2011 Status: Lid 117 Pos 'n vraag aan FX4Newbies: Hoe om te bepaal watter posisie grootte is korrek Laat ons veronderstel 'n rekening balans van 1000,00 USD en laat ons veronderstel 'n maksimum risiko van 2 20,00 dollar. Om dinge makliker te maak, die handelaar sit 'n maksimum effektiewe hefboom van 10: 1, sodat hy sal nooit 'n posisie oop groter as 10,000 of 1 mini baie selfs al is dit minder as 20 dollar in gevaar stel. Die handelaar's gewoonlik tussen 20 - 50 pitte. Die veronderstelling dat hy's 30 pitte op 'n handel, kan hy handel tot 6 mikro baie. Maar soos jy sê, hoekom moet die handelaar risiko altyd die maksimum bedrag van sy limiet Dit is klink soos Hy wil die 20 dollar verloor. So, hoe om die posisie grootte te bepaal 2 micros 3 micros 4 of 5 Hoe kan 'n handelaar objektief sy posisie grootte kies met 'n rede daaragter en nie net omdat 'n gevoel hy moet meer waag op die handel op die basis van 'n goeie gevoel geword Julie 2011 Status: Market Junkie 605 poste Dus, hoeveel van hul kapitaal moet hulle gebruik om 'n posisie 5 10 oop. Ek Don t dink dit is 'n veel meet sedert Max hefboom toegelaat wissel van land tot land. Handel wat jy sien, nie wat jy dink 'n vraag aan FX4Newbies: Hoe om te bepaal watter posisie grootte is korrek Laat ons veronderstel 'n rekening balans van 1000,00 USD en laat ons veronderstel 'n maksimum risiko van 2 20,00 dollar. Om dinge makliker te maak, die handelaar sit 'n maksimum effektiewe hefboom van 10: 1, sodat hy sal nooit 'n posisie oop groter as 10,000 of 1 mini baie selfs al is dit minder as 20 dollar in gevaar stel. Die handelaar's gewoonlik tussen 20 - 50 pitte. Die veronderstelling dat hy's 30 pitte op 'n handel, kan hy handel tot 6 mikro baie. Maar soos jy sê, hoekom moet die handelaar risiko altyd die maksimum bedrag. 'N bietjie verwarrend hier. Laat ons veronderstel 'n rekening balans van 1000,00 USD en laat ons veronderstel 'n maksimum risiko van 2 20,00 dollar. Om dinge makliker te maak, die handelaar sit 'n maksimum effektiewe hefboom van 10: 1, sodat hy sal nooit 'n posisie oop groter as 10,000 of 1 mini baie selfs al is dit minder as 20 dollar in gevaar stel. Dan, in die volgende paragraaf. Die handelaar's gewoonlik tussen 20 - 50 pitte. Ek m vergelyk die gebruik van die woord risiko in daardie gevalle. Miskien is dit iets handelaars Don t dink, maar jy regtig nie jou marge. Die handel kapitaal in jou rekening nadat jy die handel te plaas is in gevaar. As 'n handelaar plaas van 'n bedryf in die kleinhandel FX, en hulle verloor al hul kapitaal, wanneer die makelaar sluit die handel, hul marge (of die grootste gedeelte daarvan, afhangende van wanneer die handel was eintlik gesluit) gaan terug na die rekening. Nou om die ander deel van jou vraag: Die handelaar's gewoonlik tussen 20 - 50 pitte. Die veronderstelling dat hy's 30 pitte op 'n handel, kan hy handel tot 6 mikro baie. Maar soos jy sê, hoekom moet die handelaar risiko altyd die maksimum bedrag van sy limiet Dit is klink soos Hy wil die 20 dollar verloor. So, hoe om die posisie grootte te bepaal 2 micros 3 micros 4 of 5 As die handelaar sit die hefboom op 01:10, die mikro-lot sou rofweg 100.00 gekos. Dus, as die balans rekening 1,000.00, dan handel 1 mikro-lot hy sou gebruik 10 van sy kapitaal. Nie seker hoe jy dit gekry het sodat hy kan handel tot 6 mikro baie. Gevaar 30 pitte sal ongeveer 3 van sy 1,000.00 kapitaal wees. Hierdie bedrag geld wat hy bereid is om te verloor as die handel teen hom het sou wees. nie hoeveel van sy kapitaal hy bereid is om te gebruik om die posisie te open sou wees. Gegewe jou scenario by 01:10 hefboom, sal 2 micros gebruik 20 van die hoofstad in die rekening. Wat moet die posisie grootte 1 mikro is konserwatief. Makelaars soos site OANDA sou selfs kleiner groottes toelaat. As die handelaar besluit om op te gaan na 3 micros, sou dit kos 30 van sy kapitaal. Op daardie 3 micros, sal die handel moet wees teen 'n totaal van 300 pitte (of 100 rou pitte) om af te 30.00 wees: Met 1 mikro (baie), 'n 10-pit skuif 1.00 min. So 'n risiko van 30.00 (3 van 1,000.00) sal toelaat om 100 pitte teen die handel op 3 micros. rofweg. Die presiese bedrae sal afhang van die paar verhandel. As 'n handelaar 'n handel met die kleinste grootte moontlik kan maak, dan skaal as hulle handel 'n paar wins geproduseer, sou dit ideaal wees. As 3 is die bedrag wat 'n handelaar is bereid om te verloor, dan kan hulle agteruit te werk en te bereken hul maksimum of toepaslike posisie grootte gegee hul keuse van die hefboom. Natuurlik moet hulle dit ook oorweeg om marktoestande en hoe hulle voel op die oomblik hulle handel. Op 'n ander noot, watter posisie grootte is, is die een wat jy voel die meeste gemaklik beurs: die een wat nie jou emosionele aandele nie uitput om kwesbare vlakke binne 'n redelike / sinvolle persentasie perke. Hoop dit help, jammer, maar dat is verkeerd. 'N rekening verhandel teen (rofweg, en so laag as) 1 sent per pit. 'N Mini rekening ambagte (rofweg, en so laag as) 10 sent per pit. 'N Mini rekening is basies dieselfde as 'n standaard rekening wat u toelaat om handel te dryf 10000 N mini kan jy om handel te dryf (so min as) 1000 en dit verander van 0,10 (10 sent per pit) om 0,01 (1 sent per pit) . Hallo Slim Buffett, ek is nie verwys na wat die reeks toegelaat in sommige rekeninge of mikro of mini. Ek is bespreek wat gebeur met spesifieke posisie groottes. Wanneer die handel 1 st. Lot, elk pit verteenwoordig 'n 10 stap in jou rekening balans (rofweg). Werk agteruit. 1 Mini-lot sou wees 1,00 per pit, dus 1 mikro-lot sou 1/10 van 1.00 wat sou wees 10 sent per pit (nie die fraksionele pit op hierdie uitgebreide aanhalings bv EU 1,2345 5 wees. Die fraksionele pit 5 is 0,01 sent per 1 beweeg. Dit werk ietwat soos die odometer in die motor wat tel die myl gereis. Ek don t weet wat hulle noem posisie groottes kleiner as 'n mikro-lot (nano-baie). Een mikro-lot verteenwoordig 1000 eenhede van die basis-geldeenheid. Een st. Lot laat die handelaar om 100,000 eenhede van die basis-geldeenheid te beheer. dit is my ervaring op die meeste kleinhandel FX platforms nie. Ek het nie eens verhandel op 'n demo platform waar dit verkeerd is gekalibreer en ek moes laat die makelaar weet daaroor. Dankie vir die post. Hoe lank neem dit om 5000 / Mo konsekwent wins te maak ek 'n newbiew in Forex, maar is baie gepleeg om handel te bemeester, ek don t gedagte bestee 70 uur / week of meer om forex te bemeester. in werklikheid Ek don t sien leer Forex as werkende, dit is pret vir my en genotvolle n bietjie oor my. Ek is 'n klein sake-eienaar. Ek het 'n klomp geld en 'n huis in onderlinge fonds en-beurs in 2008. Ek was heeltemal verwoes as gevolg van hierdie. Dit voorkoms het veroorsaak dat ek 'n baie risiko-sku persoon wees. Verloor 'n klomp geld, want: - Oor vertroue - ek gebruik die geld wat ek t kan bekostig om te verloor - Emosionele faktore - Geld bestuur - Noob vaardigheid in die handel. - Ander klassieke noob foute lesse geleer. dit is 'n les wat ek nooit sal vergeet nie vir die lewe, want die ervaring so pynlik was, die begeerte om 'n voltydse wees, winsgewende handelaar nooit heeltemal al opgehou. Ek wil nou terug in die handel gaan na 5 jaar. Wat gaan ek doen: - Ek sal fokus op die sielkunde, RR en geldbestuur. Ek sal probeer om alles te dissipline af te dwing. - Ek sal 'n eenvoudige, maar tog bewys handel stelsel te tel op Forex Factory. Trading Made Simple Forex Factory en sal vashou aan hierdie stelsel net totdat ek bemeester het, gewen t mors my tyd speel / eksperimenteer met ander stelsels. - Ek sal my klein besigheid te hou en te kry in forex voltyds. Die besigheid het in elk geval nie winsgewend vir die afgelope 3 jaar en ek don t geniet dit, maar met die handel dit anders voel, dit kom nie t voel soos werk by all. It voel pret. - Ek het 125,000 besparing. 80,000 sal genoeg wees om my expenseses dek vir 2 jaar. Na 2 jaar van leer Forex. Ek sal gelaat word met 45.000. - Is dit moontlik vir my om konsekwent 5000 / Mo maak deur Forex ná 2 jaar of hopelik 1 jaar met behulp van saad geld van 45,000 Ek sal net leer en toe te pas 1 bewese handel stelsel. Trading Made Simple Forex Factory Ek sal fokus op die sielkunde, RR en geldbestuur. Ek sal probeer om alles te dissipline af te dwing. Is dit moontlik vir my om konsekwent 5000 / Mo maak deur Forex ná 2 jaar of hopelik 1 jaar met behulp van saad geld van 45,000 Ja, dit is moontlik om 50k 'n jaar van 'n 45k-rekening. Is dit moontlik dat jy dit sal bereik binne 2 jaar besig om handel te dryf nie. dit is nie. Dit is baie meer waarskynlik dat jy sal herhaal jou ervarings van 5 jaar gelede. Dink na oor wat jy hier weer vra. In wese jy weer vra of dit moontlik is om 'n 110 opbrengs op jou kapitaal in een jaar te maak. Hoeveel mense ken jy wat dit gedoen het of selfs, al ooit gehoor van om dit te doen Volgende vraag: van diegene wat so 'n ongelooflike prestasie daarin geslaag het, hoeveel het daarin geslaag om dit die volgende jaar en die jaar herhaal nadat ek weet van 'n paar beleggers wat dit in die bulmark in die aanloop tot die dot com crash in 2000 behaal - maar dit is oor dit. Met so 'n wild ambisieuse doelwit is besig om jouself vir mislukking. In jou eerste jaar van lewende handel, begin met 'n baie klein rekening en kyk of jy kan breek selfs in die loop van die jaar. In jou tweede jaar, kyk of jy die beste opbrengs jy D uit 'n belang verdien bank of bouvereniging rekening kan klop. In die derde jaar, kyk of jy daardie figuur wat by vandag se rentekoerse, beteken jy sal die uitkyk wees vir 'n opbrengs van ongeveer 10 kan verdubbel. Dit is duidelik dat jy kan bekostig om opbrengste so laag as dié van te leef. As jy die 5k per maand nodig vir lewenskoste, kry dan 'n ander werk wat aangaan om te betaal nie. Don t dink dat jy dit sal verdien uit handel dryf as jy byna seker gewen t. Dit is 'n goeie ambisieuse te wees, maar ek is bang jou verwagtinge is reg langs die waarskynlikheid Richterskaal. Jammer om die draer van slegte nuus wees, maar dit is beter om 'n reality check kry voordat jy begin om nog meer geld te verloor in die mark. Tim. Geredigeer deur timsk 12 Julie 2013 by 08:59. Rede: Added PS Ek is 'n newbiew in Forex, maar is baie gepleeg om handel te bemeester, ek don t gedagte bestee 70 uur / week of meer om forex te bemeester. In werklikheid Ek Don t sien leer Forex as werkende, dit is pret vir my en aangenaam te maak. 'N bietjie oor my: Ek is 'n klein sake-eienaar. Ek het 'n klomp geld en 'n huis in onderlinge fonds en-beurs in 2008. Ek was heeltemal verwoes as gevolg van hierdie. Dit voorkoms het veroorsaak dat ek 'n baie risiko-sku persoon wees. Verloor 'n klomp geld, want: - Oor vertroue - ek gebruik die geld wat ek t kan bekostig om te verloor - Emosionele faktore - Geld bestuur - Noob vaardigheid in die handel. - Ander klassieke noob foute lesse geleer. dit is 'n les wat ek nooit sal vergeet nie vir die lewe, want die ervaring so pynlik was, die begeerte om 'n voltydse wees, winsgewende handelaar nooit heeltemal al opgehou. Ek wil nou terug in die handel gaan na 5 jaar. Wat gaan ek doen: - Ek sal fokus op die sielkunde, RR en geldbestuur. Ek sal probeer om alles te dissipline af te dwing. - Ek sal 'n eenvoudige, maar tog bewys handel stelsel te tel op Forex Factory. Trading Made Simple Forex Factory en sal vashou aan hierdie stelsel net totdat ek bemeester het, gewen t mors my tyd speel / eksperimenteer met ander stelsels. - Ek sal my klein besigheid te hou en te kry in forex voltyds. Die besigheid het in elk geval nie winsgewend vir die afgelope 3 jaar en ek don t geniet dit, maar met die handel dit anders voel, dit kom nie t voel soos werk by all. It voel pret. - Ek het 125,000 besparing. 80,000 sal genoeg wees om my expenseses dek vir 2 jaar. Na 2 jaar van leer Forex. Ek sal gelaat word met 45.000. - Is dit moontlik vir my om konsekwent 5000 / Mo maak deur Forex ná 2 jaar of hopelik 1 jaar met behulp van saad geld van 45,000 Ek sal net leer en toe te pas 1 bewese handel stelsel. Trading Made Simple Forex Factory Ek sal fokus op die sielkunde, RR en geldbestuur. Ek sal probeer om alles te dissipline af te dwing. Nee, en moet asseblief nie probeer. Gaan kry jouself 'n werk, leer uit die foute van die verlede, Don t hulle herhaal. Aangesluit September 2001 Re: Hoe lank neem dit om 5000 / Mo konsekwent wins Asook timsk se uitstekende advies maak ek d stel voor dat jy papier handel eerste vir ten minste ses maande in alle vorme van verskillende marktoestande voor gedruis in met die regte geld . Ons weet almal dit is nie dieselfde as 'n ware handel dryf as die emosie ontbreek, maar, hey, as jy t don slaag om papier handel daar is geen manier wat jy sal slaag vir die regte en sukses papier handel is geen waarborg wanneer dit kom by die werklike wêreld. Sodra jy het 'n konsekwente rekord papier handel dan handel werklike geld in klein hoeveelhede en geleidelik vergroot word indien jou rekord is konsekwent suksesvol. Ek dink dit is 'n lang tyd geneem om te bou aan jou kapitaal, Don t verkwis dit op lewenskoste sonder bewys aan jouself wat jy kan geld maak. Motivering en vasberadenheid en aansoek voorvereistes vir sukses, nie waarborge nie. Richard mnr Charts Voltydse Amerikaanse Deel Trader Volg my op Twitter Twitter / MrChartsJoyson Geredigeer deur mnr Charts 12 Julie 2013 by 14:41. - Is dit moontlik vir my om konsekwent 5000 / Mo maak deur Forex ná 2 jaar of hopelik 1 jaar met behulp van saad geld van 45,000 Nee - jy sal nie 60k per jaar te maak van 'n 45k pot handel Forex. Jou beste bet is om ontslae te befonds deur iemand anders. Soos vir die pluk van 'n van Forex Factory - daar is geen stelsels. Trading is 'n vaardigheid wat jy ontwikkel. Jou soektog vir 'n stelsel sal niks anders as die tyd brand totdat jy uiteindelik moed opgee nie op soek na 'n stelsel. PBoyles is reg - jy moet dit nie doen nie. Jou plan is dié van 'n Patsy. Terwyl die mark nodig het patsies, moet jy nie blaas 125k leer dat jy een. Jy verstaan ​​nie wat handel is op die oomblik. Dit is 'n mededingende sport. In effek wat jy sê is dit. - Ek dink ek sal 'n handelaar vandag - en kry ander handelaars om hul geld te verloor vir my - en om dit te doen, sal ek gaan net na die internet en vind 'n stelsel - en ek sal dit doen in 2 jaar en maak meer as 100 terug 'n jaar aan die einde van dit Ek is nie seker hoe jy die 125k het, maar ek vermoed dit wasn t deur die stom. Neem 'n stap terug en dink oor wat jy hier sê, want dit bietjie sa graag - ek dink ek sal vandag 'n Spaceman - en kry ander ruimtevaarders om hul vuurpyl sitplekke verloor om my - en om te doen wat ek op sal lees op 'n Spaceman op die internet - en in 2 jaar het ek sal loop op die maan Ja - dit is 'n protes


No comments:

Post a Comment