Saturday, September 3, 2016

Forex Factory Artikels Vir Die Iphone

Binary Options Ten einde belê fondse te beskerm, wanneer die keuse van 'n maatskappy vir 'n langtermyn-vennootskap 'n professionele handelaar in ag moet neem nie net 'n maatskappy se spesifieke handelstoestande, maar ook die belangrikste, die bestaan ​​van dokumente wat bevestig dat die maatskappy se bedrywighede aan die betrokke lande wetlike vereistes en dat die maatskappy voldoen aan internasionaal erkende finansiële standaarde. IK opsie die nodige lisensies te werk in die finansiële dienste bedryf verkry. Gelisensieer deur CySEC CySEC monitor die aktiwiteite van maatskappye lewering van finansiële dienste aan hul nakoming van die wette en regulasies van die Republiek van Ciprus en die Europese Unie te verseker. IK opsie lisensie No 247/14. uitgereik deur die Ciprus Veiligheidskommissie, 'n onafhanklike openbare toesig agentskap wat verantwoordelik is vir die regulering van die belegging dienste mark in Ciprus. Die beskerming van ons kliënt se fondse IK Opsie plaas besondere klem op sake wat verband hou met die beskerming van fondse belê. Ons waarborg die veiligheid van ons kliënte fondse en vinnige vervulling van ons finansiële verpligtinge. IK Opsie dienste aan die basiese finansiële voorskrifte van die Europese Unie (MiFID) en gelisensieer en gereguleer word deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC, lisensie No 247/14) Nog 'n waarborg dat kliënte belange tydens handel sal beskerm is IK deelname opsie in vergoeding fondse, wat spesifiek geskep is om die beskerming en veilige kliënte eise in gevalle waar makelaars is nie in staat om die uitvoering van hul finansiële verpligtinge te voorsien. IK Opsie neem deel aan die belegger Vergoedingsfonds (ICF, Ciprus) ONS BUSSINES MODEL Ons sakemodel is gegrond op suiwer ruil reël - op enige oomblik en vir enige prys daar handelaars bereid is om te koop en daar is handelaars bereid is om te verkoop. In 'n ideale situasie die posisies van diegene wat koop en van hulle wat verkoop is gelyk. Die skoonmaak is gedoen in ons stelsel en ons kry ons kommissie uit die handel volume. In gevalle waar daar verskille tussen die kopers en die verkopers slaag ons hierdie risiko vir die mark maker wat die risiko dek. Custom aanwysers in die mobiele kartering programme geword Februarie 2014 Status: Mambo 784 Posts Hi almal, sommige van julle dalk opgemerk het dat ek was op soek na die perfekte handel artikels vir handel op die pad, as ek gewoonlik handel uit my smartphone of my tablet. Soos meeste van julle weet, weet die gewone mobiele weergawes van die handel programme nie toelaat dat persoonlike aanwysers. Ek het 'n paar idees van Meta Trader wat ek wou inkorporeer in my alledaagse handel so ek het basies 'n paar opsies, soos ek dit sien: Handel / term afstand deur 'n VNC app met met Meta Trader met persoonlike aanwysers aan my huis / gehuur bediener. Dit is 'n pyn, omdat 'n mens nodig het om die ruimte te huur of maintan n Windows-boks by die huis, en ek wouldn t soos die handel deur middel van VNC. Handel vanaf 'n volledige Windows tablet, wat dit moontlik maak vir die uitvoer van volle Windows-programme soos die MT4. Pynlik om te gaan met die prettige ou Meta Trader, tensy die koop 'n paar top hardeware (soos die MS Oppervlakte), wat is duur en die lig van die irriterende ervaring met die MT, die beste om hierdie een te slaan. Daar is ook gevalle waar ek wil graag om vanaf my selfoon, wat sou dan weer nie werk nie. Kry 'n open source verhandelingsplatform. Keuses is beperk aangesien die meeste pakkette is te koop, en nie persoonlike aanwysers in elk geval te laat. Daar is Argo wat is eintlik baie lekker, en sal moontlik wees om te gebruik. Maar om uit te vind hoe om te hardloop dit sal ook tyd nodig, en 'n baie vroetel. Maak my eie kartering en handel inligting. 'N baie werk, maar (ek dink) die beste oplossing. My Broker het 'n REST API wat kan e vir hierdie doel gebruik, 'n gebruik van Python en Matplotlib ek kon 'n app relatief maklik te maak (Pythonista vir IOS ondersteun matplotlib, Uis ens) Dit is duidelik dat al hierdie keuses laat veel te wense oor. Ek het vandag uiteindelik uitgevind die beste oplossing vir my situasie wat ek wil deel. Gebruik die TradingView (gratis) Chart omgewing. Dit maak voorsiening vir eenvoudige (hoewel anders as MT4) script en persoonlike aanwyser konstruksie. By om uit te vind oor hierdie, 15 minute later het ek my eerste persoonlike aanwyser in TV, sigbaar op my iPhone. TV kan net my papier handel, maar dit is maklik om die situasie te volg op my selfoon, en dan oorskakel na my makelaar se jeug en uit te voer die lewendige handel. Nie volmaak (sommige soorte grafiek is slegs beskikbaar in die betaalde inskrywing model), maar in vergelyking met enige van die bogenoemde opsies, 'n groot verbetering met 'n baie tyd, moeite en geld gespaar. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword April 2009 Status: Student van Prys Aksie 256 Posts Die eerste opsie is regtig maklik met Team Viewer. Ek het eintlik nog voorlê ambagte deur dat in plaas van my makelaar se jeug 'n groot deel van die tyd, want dit is so maklik om te gebruik. Ek gebruik MT4 vir kartering en don t enige kwessie selfs opgevolg op my klein selfoon skerm. Aangesluit Februarie 2014 Status: Mambo 784 Posts Die eerste opsie is regtig maklik met Team Viewer. Ek het eintlik nog voorlê ambagte deur dat in plaas van my makelaar se jeug 'n groot deel van die tyd, want dit is so maklik om te gebruik. Ek gebruik MT4 vir kartering en don t enige kwessie selfs opgevolg op my klein selfoon skerm. Hierdie is die verstek opsie gewoonlik genoem in 'n soortgelyke drade, het ek afstand sommige rekenaars op die werk met behulp van iTeleport en Team Viewer gehandhaaf. Ek onthou ek wasn t so gelukkig oor die konneksie spoed ens Veral as ek nodig het om 'n grafiek voortdurend volg. Daar is ook die bediener te koop / huur, ens Die bogenoemde oplossing is makliker vir die handleiding handel in my situasie IMHO. Ek don ook t weet waarom dit nie moontlik is om die damn persoonlike aanwysers op die slimfone, ek kon sweer my nuwe iPhone is vinniger as my 5 jarige laptop. k 10 iPhone Apps Vir toe kalorieë Een van die grootste dinge oor die iPhone is dat ontwikkelaars dit het verander in iets wat werklik kan verander mense ve gedink twintig jaar gelede dat 'n selfoon ooit kan help om gewig te verloor Vandag is hier iets vir jou . Daar vyf persoonlik gebruik hierdie inligting nogal 'n bietjie en beslis aanbeveel dat jy dit aflaai en probeer dit uit. Of jy nou voedselallergieë, is kyk na jou gewig of net wil om bewus te wees van wat jy weer in, uit eet by restaurante bied altyd 'n interessante uitdaging. Met hierdie inligting wat jy kan sien en op te spoor die voedingswaarde inhoud van die menu-items wat jy verbruik van gewilde kettings. ve got niks om te verloor nie, maar daardie ekstra gewig. Soos dit verloor, hierdie inligting is gratis en het tonne ongelooflike funksies om te help jy aktief en gesond te bly. Gebruikers rave oor die uitgebreide voedsel biblioteek en die barcode scanner maak regtig dit vinnig aan te gaan wat dit ookal is wat jy toevallig te wees geniet op die oomblik. Calorie Counter deur MyNetDiary Baie kenners dit eens dat een van die beste maniere om te hou by 'n gesonde leefstyl is om mense wat sal julle verantwoordelik hou vind. Met hierdie inligting wat jy kan koppel aan vriende en so op mekaar is niks soos 'n bietjie groepsdruk om jou te help neergesit dat vurk na die eerste dienende Calorie Counter Dieet Tracker deur MyFitnessPal Daily Brand is 'n vooruitstrewende aanlyn gemeenskap wat jou help om te balanseer n gesonde dieet met 'n aktiewe leefstyl. Hierdie inligting is net 'n funksie van 'n groter stelsel wat gerig is op die onderrig van jou hoe om jou gesondheid doelwitte te bereik. As jy op soek is na 'n totale oplossing, check die Daily Brand webwerf vir meer inligting. DailyBurn - Calorie, oefensessie, en fiksheid Companion Hierdie inligting het 'n groot deel van die funksies wat ons het alreeds gesien het, voeding en oefening dop, barcode skandering, 'n gewig spoorsnyer, ens Die langtermyn verslagdoening lyk die krag hier wees al as jy het 'n paar nuttige dagboeke en joernale vir die bestuur van jou vordering. Calorie Counter deur FatSecret Die goeie mense by Daily Brand het besluit om 'n bietjie tegnologiese voodoo in kalorie dop te voeg met hierdie interessante inligting. Vermoedelik deur bloot breek 'n foto van jou maaltyd, die jeug sal u in kennis stel van jou kos skatting so hierdie een meer vir nuwigheid as ernstige kalorie tellers kan wees. Maaltyd Snap - kalorie tel Magic Dieselfde storie hier: gewig dop, kalorie tel, barcode skandering en oefening monitering. Die koppelvlak is 'n bietjie mooier as 'n paar van die ander programme in hierdie genre en daar is 'n sterk klem op gewigsverlies eienskappe wat sal byval vind by iemand met daardie spesifieke doel. Hierdie een lyk 'n bietjie cartoon vir my smaak, maar dit het 'n paar baie interessante eienskappe wat jy nie t vind in die ander soos 'n waterbottel Tracker en 'n paar tegniese oorwegings soos basale metaboliese tempo (BMR) en rus Energie Uitgawes (REE). Tracknburn Calorie, dieet en oefening Tracker Soos met Daily bo Brand, hierdie inligting verbind en synchronisaties om 'n aanlyn gemeenskap gesondheid genoem HealthMed. Die inligting is super aantreklike en die diens as 'n geheel het 'n baie indrukwekkende en nuttige funksies wat veel verder gaan as die daaglikse voeding. My Dieet Dagboek - Calorie Counter Hoe werk jou iPhone Hou jy gesond as tien programme hierbo moet meer as genoeg wees om enige verskonings wat jy vir nie lei 'n gesonder leefstyl te skakel. Die gerief, opvoedkundige waarde en nut van hierdie programme hierbo maak hulle kragtige instrumente in jou stryd teen vetsug, ouderdom, hoë cholesterol, diabetes en enigiets anders wat jy weer sukkel met. Skryf 'n opmerking hieronder en laat weet hoe jy jou iPhone gebruik om gesond te bly. Watter programme het jy gevind dat die mees bruikbare te wees


No comments:

Post a Comment